MUSEM’in İletişimdeki Tavrı Marmara Üniversitesi’nin İtibarını Zedeliyor

Bir iki haftadır İnternet sitesinde ilan etmiş olduğu İş Sağlığı ve Güvenliği kursu için Marmara Üniversitesi’ne bağlı Sürekli Eğitim Merkezi’ne ulaşmaya çalışıyorum.Ama ne yazık ki bir türlü muhatap bulabilmiş değilim. Üniversitenin kendi internet sitesinde yayınlamış olduğu iletişim numaralarından aramama rağmen  birileri topu sürekli diğerine atıyor. MUSEM (Marmara Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi’ni aradığımda İş Güvenliği kursu ile Mühendislik Fakültesinin ilgilendiğini Mühendislik Fakültesini aradığınızda İSG ‘nin kendilerine bağlı bir birim olmadığı bunun Sürekli Eğitim Merkezine bağlı bir birim olduğu söyleniyor.Telefon santrali arandığında sizinle tek muhatap olan santral otomasyon İş güvenliği için lütefen 9’u tuşlayın diyor ama telefon açan olmuyor maalesef.
Ciddi bir itibarı olan Marmara Üniversitesi’ne bağlı bir birimin bu vurdumduymaz iletişim örneği üniversitenin itibarına zarar vermekten başka bir artısı olmaz.


Halkla ilişkiler mevzusunun bu kadar önemli ve ciddiye alınan pozisyon olduğu bir dönemdeyken küçük kursların bile zaman geçirmeden gelen telefonlara ve sosyal medya yoluyla gelen mesajlara hızlı cevap verme telaşına düşmüşken örnek teşkil etmesi gereken bir kurum olan üniversite personelinin bu tavrı anlaşılır bir şey değil diyorum…

Share:
spacer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder